DAFNE 
 

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W OSW DAFNE i POD KOZIŃCEM ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID - 19

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.

Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

Poniżej procedury jakie wdrożyliśmy, aby Państwa pobyt był taki, na jaki Państwo zasługujecie.

Nasi pracownicy:

  • do pracy dopuszczane są jedynie osoby bez jakichkolwiek objawów chorobowych,
  • pracownicy wykonują swoje zadania w odpowiedniej odzieży ochronnej, z uwzględnieniem środków ochrony indywidualnej tj. maseczek, przyłbic i rękawic,
  • praca wykonywana jest zachowaniem wytycznych GIS dotyczących bezpieczeństwa pracy,
  • pracownicy są na bieżąco szkoleni z zasad zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i higieny wg aktualnych wytycznych.

Pomieszczenia ogólnodostępne:

  • wejście na teren hotelu mają wyłącznie goście hotelowi, pracownicy oraz dostawcy
  • w przestronnym lobby przy recepcji oraz na każdym piętrze przy windach  znajdują się płyny do dezynfekcji,
  • personel dokonuje stałej dezynfekcji powierzchni dotykowych, tj: blatów, klamek, poręczy, wind i toalet ogólnodostępnych,
  • w toaletach ogólnodostępnych znajdują się mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk, a także instrukcje poprawnego mycia dłoni,
  • pomieszczenia ogólnodostępne są na bieżąco wietrzone,
  • nasza kadra zarządzająca na bieżąco śledzi zmiany zaleceń GIS i niezwłocznie wprowadza odpowiednie procedury.

Recepcja:

  • przy ladzie recepcyjnej wydzieliliśmy stanowiska obsługi zgodnie z zasadami dystansu społecznego,
  • dysponujemy przestronnym lobby wyposażonym w środki dezynfekujące dla osób oczekujących na obsługę recepcyjną,
  • zredukowaliśmy do minimum procedury check in / check out (m.in. możliwość płatności online przed wyjazdem i wysyłka faktur pocztą elektroniczną),
  • wszystkie powierzchnie dotykowe są dezynfekowane po każdym gościu,
  • opracowaliśmy dostępny w każdym pokoju zestaw procedur i obowiązków niezbędnych dla zachowania wspólnego bezpieczeństwa Gości i pracowników,
  • w recepcji prowadzimy sprzedaż maseczek ochronnych.

Pokoje:

  • wdrożyliśmy nowe procedury sprzątania i dezynfekcji pokoi i ich wyposażenia ( w tym: blatów, armatury, toalety, klamek i pilotów) zgodnie z aktualnymi wytycznymi GIS,
  • pokoje podczas pobytu gości sprzątane są jedynie na ich życzenie,
  • bielizna hotelowa jest prana w temperaturze ponad 60°C i dostarczana do pokoi w bezpieczny sposób.